گلهای آبی...

 

گلهای آبی

 

 

 

 دلت یه سبزه زاره

گلای آبی داره

صُبا از برگ گلهاش

شبنم میباره


توی چشات یه ردِّ

رنگین کمونی داره

یه پل به یه

بهشت آسمونی داره


لالا

شب پره

شب تا صبح میخونه

دلم

تا ابد

پیش تو میمونه

لالا

شب پره

شب تا صبح میخونه

دلم

تا ابد

پیش تو میمونه


بوی تمیز موهات

عطر بهاری داره

دستات توی دلم 

بنفشه میکاره

حرفات یه کتابه

عکسای رنگی داره

هرروز یه قصه و

یه حرف تازه داره


لالا

شب پره

شب تا صبح میخونه

دلم

تا ابد

پیش تو میمونه

لالا

شب پره

شب تا صبح میخونه

دلم تا ابد پیش تو میمونه


لالا

شب پره

شب تا صبح میخونه

دلم

تا ابد

پیش تو میمونه

هرجا

که بری

تا برگردی خونه

همیشه چشام

منتظر میمونه...

...


مرجان فرساد

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

شنبه 4 مهر 1394برچسب:مرجان فرساد,گلهای آبی,گلهای آبی مرجان فرساد, | 7:31 PM | AVA |